Sajnos nem sikerült a tagságod befizetése

Miért lehet sikertelen?

ELÍRTAD – Véletlenül elírtad a bankkártya adatokat, vagy az ellenőrző kódot! 

NINCS ELÉG FEDEZET A BANKKÁRTYÁDON – lépj be a bankodba és ellenőrizd. Lehet vontak a bankszámládról egy olyan tételt, amire nem is számítottál. Fizess be rá pénzt a bankodban vagy utalj rá, majd kattints lent a nagy zöld Fizetés Újraindítása gombra.

TÚLLÉPTED A NAPI KÖLTÉSI LIMITET – lehet alacsonyra van állítva biztonsági okokból a vásárlási limit, vagy az is lehet, hogy ma már fizettél máshol is és elfogyott a keret. Lépj be a bankodba és emeld meg.

BANKI MEGERŐSÍTÓ KÓD – a bankok most már rendszeresen küldenek biztonsági kódot sms-ben vagy a mobil appodba. Lehet nem írtad be. Lehet nem kaptad meg. Ha még sosem kaptál, akkor hívd a bankod, mert aktiválnod kell. A lényeg, hogy ismételd meg a fizetést a lenti nagy zöld Fizetés Újraindítása gombra kattintva.

LEHET ELÍRTAD AZ E-MAIL CÍMED? – biztonsági okokból a bank ellenőrzi a megadott adatokat és ha nem stimmelnek, akkor elutasítja a fizetést. Kattints a nagy zöld gombra és ellenőrizd a bevitt adatokat.

HA problémád akad, keress elérhetőségeimen!